Vaknat på fel sida....

Jag är så jäkla trött och irriterad. Solen skiner och jag känner mig tvungen att pressa i solen för att blir brunare. Men lägenheten behövs städas och jag behöver bli brun.......Det är så varmt.......och jag är så trött....orkar inget. Det är ett jäkla spindelår, fullt med spindlar på balkongen så man vill helst inte lägga sig där.  

Men man kanske ska sätta igång med städning. Åh det hade varit så gott med glass idag/ikväll....men nope det ä socker och jag skulle undvika onyttigheter nu för att se om jag mår bättre i magen.

Tråkigt inlägg detta blir.

Jag var så besviken på mina arbetskollegor igår. Det var meningen att vi skulle spela kubb i Lund igår. Jag åkte dit men hittade ingen. Fick tag på en kollgegas nummer och ringde henne, hon var påväg till 20-årsfest och en annan kollega som också skrivit upp sig på kubbkvällen satt hemma hos en kompis. Antagligen var det intsällt. Så bra att de meddelar om det!  Denna lediga helgen blir så associal, så tråkigt.......Så är det när man har ett fatigt socialliv. De få vänner man har är upptagna på annat håll.

Nej, det kanske är lika bra att det blir en assosial helg så kan man ha lite egentid som att slappa......Men först ska det städas och sedan ska jag slappa...eller...nej ska orka med ett styrketräningspass för armar annars tar jag det imorgon. Får se ad jag orkar.



Gårdagens outfit: Visste inte vilka skor jag skulle ha, därav en av varje sko:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

thanks:) nej, för första gången på flera år har jag min riktiga hårfärg helt och hållet:) fast har väl blekts lite blondare nu i solen, dock inte rött är nog bara ljuset:)

hoppas allt är fint med dig!!

2010-08-10 @ 17:39:38
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Malin

Hahaha, kunde ha varit! Men filmkvällen med massa godis blir däremot i morgon. Jag är visst ganska förutsägbar ;)

2010-08-12 @ 00:01:36
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Matilda

:D

2010-09-03 @ 21:24:28
URL: http://thelifeofmatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0