Jul och träning?

Jag har hamnat i ett dilemma. Det var tänkt att jag skulle åka hem till mina päron på torsdag men nu verkar det som det blir mer snö och då vill inte mamma köra vilket är förståeligt. Jag har ju mina katter, därför kan jag inte ta tåget. Hur som. Jag hade planerat in träning och hinna med hela kroppen fram till torsdag vilket jag också hade fixat. Men nu kanske jag får ställa in mig på ENBART 2 ggr på gymmet. Hur ska mina muskler klara sig under flera dagar utan träning? Vill inte tappa den lilla muskelmassa jag byggt upp. Vet att jag kan köra armhävningar och promenader samt jogging utomhus men dock INTE intervall om graderna ligger på minus....suck.

Sitter just nu och pratar med en god vän som verkligen kan skitmycket om träning så kanske får lite tips och råd av honom=) Jag vilade från träning igår och ska vila idag med men börjar redan bli rastlös:S Men kroppen BEHÖVER vila!

Aja, jag kommer väl på nåt. Nu ska jag återgå till annat. Glad fjärde advent!=)








Kommentarer
Postat av: tina

köp/låna någon tränings-dvd och träna hemma eller googla, finns massa bra styrkeövningar man kan göra hemma :) kanske inte lika bra som på gymmet, men kanske bättre än inget. ha en fin söndag vännen! kram

2010-12-19 @ 12:52:30
Postat av: Anonym

Haft en bra dag snygging? =)

2010-12-19 @ 21:19:33
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0