städning på G!

Har nästan precis kommit hem från gymmet. Blev intervalllöpning på löpbandet och som vanligt är jag helt slu efteråt att det knappt finns ork till magövningar, hur kan de komma sig??? Jag VILL ha mer ork! Nåja, kroppen ska få vila HELA helgen.....Sedan ska jag längta till gymmet på måndag igen. Nog om det.

Sitter här och äter lunch och fyller på energi till musklerna och kroppen, snart ska det städas....usch har sååå omotiverad till det men det är så mysigt efteråt, så kan man slappa resten av dagen NOT....här skall göras mer....

Dagens to do:

Träna

Städa

mellis

handla

söka jobb

öva på sångerna till showen

Klockan är ganska mycket så det är bäst jag sätter fart så jag hinner bli färdig i tid!



Au revoir -jaja röven av!:P


Kommentarer
Postat av: Pia

Se upp så att du inte övertränar vännen! Kram

2010-12-18 @ 17:03:17
URL: http://www.metrobloggen.se/Pisan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0