I don't care!


Fan också! Åt en för stor middag eller, det visar sig senare om det är för stora måltider. Jag åt tre små potatisar och fyra stycken broccoli samt den goda lövbiffgrytan. Ska det ändå ge resultat? Jag har ju dragit ner på brödet nu. Potatis kan jag inte vara utan men äter det inte så ofta. 

Imorse blev det 40 minuters jogging med lite intervaller, mer hann jag inte då jag bokat tvätt-tid till klockan tio. Men imorgon ska jag försöka mig på hela 45 minuter. Jag vill förbränna nu!

Nu har jag tvättat klart , så skönt. Blev så irriterad på golvet nere i tvättstugan efter att jag tvättat golven. Det syns inte att jag torkat golvet! Pallar inte bry mig, jag har gjort det iallafall!

Jag känner mig irriterad, vet inte varför. Ikväll ska jag ju sjunga, då ska man vara glad! Men jag kanske behöver vila lite sådär på maten. Jag ångrar att jag åt en stor portion mat. Det var en portion iaf, så stor var den inte.Varför denna nojja?? För att jag inga resultat får nu förtiden av min träning! Nåja på lördag har det BARA gått en vecka sedan jag la om kosten. Tålamod! Vänta efter några veckor, då börjar reslutaten komma fram. Men jag ska öka tiden på mina rundor. Mina kläder SKA sitta snyggt på mig igen!




Inte så snygga bilder som jag lägger upp på mig själv. Hur vågar jag? Ärligt talat jag BRYR MIG INTE! Det är så här man ser ut , ful och tråkig som en jävla grå mus! Tunt och äckligt hår har man också!




Nu ska jag vila ilskan o irritationen av mig! Nej, jag orkar int vila, då blir man mer trött!

Ska jag ut o springa igen? Ne då är jag galen. Nu får jag lugna ner mig. Jag hoppas bara att magen kommer igång!



Kommentarer
Postat av: Lola

Vad jobbbigt, vännen! Hoppas det lagt sig lite med alla olustkänslor nu. En portion mat är inget att grubbla sig knäpp över. Låter som du verkligen behöver ett jobb, precis som jag! Man blir lätt helt knäpp av att vara sysslolös!

2010-01-07 @ 23:37:25
Postat av: Tobias

Samma här, skulle inte tveka en sekund :D

2010-01-09 @ 22:18:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Jag tycker inte alls att det va farligt det du åt, speciellt inte med tanke på att du tränar oxå! :)

2010-01-10 @ 16:32:10
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0