sååå trött

Jag är så himla trött.....

Jag fattar inte varför jag är så himla trött., brukar aldrig vara trött vid denna tiden. Men det kanske är lika bra att vara det då rutinerna snart kommer in igen. Slut på alla sovmorgnar och dags för tidiga morgnar,lägga sig i tid. Tycker bättre om det. Jag hoppas bara att jag orkar fortsätta springa efter "jobbet" också. Hemskt vad törstig jag är, varför blir jag alltid det på kvällen vilket resluterar i en massa toabsök som stör nattsömnen?

Dagens träning blev en springtur i intervaller också....yey jag är på g nu! Jobbar me att få tillbaka styrkan i benen och jag är på god väg. Efter springturen körde jag benövningar. Får se hur benen är imorgon men jag ska ändå springa.
Imorgon ska jag till....soc igen o träffa handläggaren.....samt komma ihåg att ringa arbetsgivaren o tala om vilken tid jag kommer med bussen på fredag. Ja det är full rulle hela veckan. Har dessutom ett sådant sug efter god mat som thaimat och choklad....men det är dagarna innan mens. Fast jag ska bara hålla mig till bra kost så jag får resultat av träningen.


Nej, nu ska jag sova. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Jag förstår det men det e grymt att du e på G nu:) D kommer gå så bra :)

2010-01-12 @ 18:43:58
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Lola

Haha, sorry! Jag bläddrade en person för långt när jag skulle skicka sms förut... Tack för att du uppmärksammade mig! Kram!

2010-01-13 @ 15:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0