Ja trevlig midsommar

Sitter här i min lilla vrå och firar midsommar framför teven, blev inte att jag gav mig iväg. Fick inget svar på om jag skulle dra till helsingborg så jag struntade i det helt o hållet. Är ganska trött med. Jobbade igår till halv tio, hemma vid halv elva och i sängen elva. Upp igen halv fem då klockan ringer.Iväg o jobba vid sju och jobba till två. Jag är glad att jag är hemma.


Balkongdörren står öppen och katterna smet precis ut då de hörde nån konstig fågel. Själv sitter jag här och drömmer mig bort till  underbart midsommarfirande som jag aldrig upplevt... En romantisk midsommar skulle jag vilja uppleva. Midsommar för mig är romantik.....sommar är romantik och kärlek. 

Hur går det på jobbet? Jodå. Började i måndags och det går faktiskt framåt. Jag ger mig inte. Fina ögongodis bland läkarna finns där också;)  Har kollat in en men han är säkert upptagen, varför skulle han inte vara det? Han ser bra ut osv.....  Sedan finns det en till som jag inte kan få ut tankarna. Träffade honom då min lägenhet renoverades. Han var nån slags arbetsledare och jätte gullig.  Sprang på honom häromdagen i affären men hur sannolikt är det att vi träffas fler ggr? Skit. Jag får ALDRIG chansen att lära känna de som jag vill lära känna.

Ooh, nu börjar en film...en svensk film, "Nina Frisk". Den har jag velat se då den kom ut på bio och nu får jag chansen. 

Nu ska jag återgå till filmen och äta lite mer godis.....glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha Balder är inget mot den jag åkte :D den var så sjukt hög!

2010-06-25 @ 22:00:45
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Jennie

Glad midsommar! Hoppas du hade en trevlig midsommar iaf. Det blev ingen fest i år, det får bli en annan gång! Kul att det går bra på jobbet, trevliga aka snygga arbetskompisar är ju alltid trevligt :)

2010-06-26 @ 14:46:32
Postat av: PICTURES BY ELIAS - PÅ SEMESTER!

Hej på dig! Hur är läget?

Jag mår toppen!

2010-07-01 @ 20:22:39
URL: http://fotograbben.se
Postat av: Karin

Hoppas allt är fint med dig:) du har ju inte uppdaterat på några dagar ser jag, men varit fint väder så:D

2010-07-01 @ 20:27:00
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Linn

mysig header ! :)



haft en bra första dag på juli månad ? :)

2010-07-01 @ 21:46:21
URL: http://linnve.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag luskade lite i det där och stället heter INTE kaffe tror det bara stod på fönstret/huset? satt och sökte på eniro och hitta på adressen, som faktiskt t.o.m står på huset och det ledde till ett "omtalat sushiplace" och ja det var rätt "lyxigt" och sushin såg utsökt ut.. inget "fik" liksom, mer en flådig bar haha... men hittade tyvärr INGET namn på stället:D

2010-07-02 @ 08:41:14
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0