Long time no seeing

Dags att uppdatera. Bloggen har legat på is ett bra tag. Renoveringsarbetet är slutfört och jag har hunnit flytta tillbaka till min lägenhet igen.

Det var trevligt att bo hos föräldrarna ett tag och bli servad med mat. Fick lite hjälp med katterna också. Fast oi längden blir det jobbigt när man bor så många vuxna tillsammans. Det är skönt att vara hemma i sin egen vrå må jag säga.

Bilder på det nya kommer inom kort.

Denna vecka har jag tagit ledigt från "arbete praktiken" då jag haft symtom på utmattning. Då är det vila och ta det lugnt som gäller, det gäller även träning. Jag har så enormt sötsug så det är jobbigt. Men försöker uthärda det genom kaffe vilket hjälper. Det har spörregnat hela dan och först nu är det uppehåll men jag har käkat så mycket nu, en frukost och ett stort mellis så får vänta ett par timmar innan jag kan dra mig ut på en promenad iallfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0