Jag är på väg!

Mot formen som jag hade sommaren 2008! Jag VILL jag SKA jag KAN!

Klart det måste hända nåt nu när jag ändrat kostvanorna också. Dessutom har kroppen börjat vänja sig vid att jag inte tar den medicinen som höll min vikt nere. Denna slutade jag med våren 2009 och därefter gick jag upp i vikt. Men nu är jag påväg igen emot mitt mål yes yes!

Det blev sent än jag planerat igårkväll. Satt och kollade genom gamla bilder från sommaren 2008 och önskade och ville ha den där kroppen tillbaka. Och jag satt där och sa för mig själv att när jag nåt den formen igen så ska jag inte låta mig falla tillbaks. Ikväll blir det gottor då vi ska ut och äta på Haket men om jag tänker på vart jag är påväg blir det lättare att motstå godsaker. Det var inte meningen att jag skulle käka upp hela chokladet igår och alla nötterna men så blev det. Behövde kanske energin efter träningspasset. Idag ska jag inte cykla ner till stan utan jag ska promenera så får man lite motion och känner sig fräschare inför kvällen sedan. Jag hoppas bara att jag inte blir trött.....visst sov jag på natten men tidgigt imorse gick jag på toa och sedan halv sju när det börjar ljusna sätter Molle igång och jamar. Och jag försökte tvinga mig att sova men inte var jag trött:S Det blir ju inte lättare när det är ljust ute. Men det är skönt att vi börjar gå mot LJUSA tider!:D

Nepp nu ska jag bädda sängen och göra mig lite frulle:)








sommaren 2008


sommaren 2008



Kommentarer
Postat av: Cicci

Jo jag väger 64 kg. Ilband 63 =)

Men det pendlar lite och ja en del muskler är det men även lite fett I think! Vill ner till under 60 egentligen men det är svårt.

Finf orm på bilderna =)

trevlig lördagskväll!

2010-03-13 @ 18:19:28
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Karin

snygga shorts:)

jaa synd att han inte vann! tror inte Anna har nån chans utomlands heller?!

2010-03-13 @ 22:10:41
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0