Kära onsdag.....vilken bloggtorka man har


Jag är så dålig på att uppdatera min blogg.

Nu har jag hamnat tillbaka vid viktfixeringsträsket.  Men men. Jag är muskelfixerad.

Idag har jag varit på socskitet och sedan träffade jag min jobbcoach. Fick hjälp med mitt CV och personliga brev så nu ser det bättre ut. Det var dock sista gången tråkigt nog. Men ska träffa en arbetsintervjucoach inom snar framtid för att öva upp mig lite inför kommande intervjuer samt få feedback. Det kan vara najs.

Förra veckan var jag på arbetsintervju som gick okej men har inte hört nåt än. Arbetsgivaren skulle ringa upp enhetschefen på min praktikplats men verkar inte ha gjort det. Nåja, har en del tips som jag fick av en arbetsförmedlare som jag ska ta itu med. Har lite bollar i luften.

Har ganska många bollar i luften så mitt liv är allt annat än lugnt. Det är försäkringskassan, socialen och arbetsförmedlingen som jag springer emellan plus att jag lägger energi på praktiken. 

Ikväll har jag gymmat lite, biceps och triceps. Helt slut i armarna så imorgon lär man ha träningsvärk. Ska köra cardio imorgon. Hoppas jag hinner det innan kören imorgonkväll.

Nepp, nu ska jag duscha av mig och sätta mig framför teven, ikväll startar ju Grey's Anatomy igen, som jag längtat!:D





En suddig bild från "modell för en dag"


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha ja bilderna blir ofta lite suddiga utan blixt... men men, bättre än inget :)

2010-03-03 @ 20:34:34
Postat av: Sandra

Kul att du vill att musklerna ska synas :) Det är inte alla tjejer som vill. Jag tycker att det är jättesnyggt dock :)

2010-03-04 @ 08:51:53
URL: http://sandrandersson.blogg.se/workout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0