Lill-lördag


Goddagens!


Här sitter jag och ska snart gå och duscha. Har varit ute på en lång powerwalk, hade tänkt köra magövningar men orken fanns inte. Jag var himla hungrig också o det är svårt att träna  hungrig. Men nu har jag fått i mig mat iaf.

Imorgon gäller det, första intervjun. Jag måste kolla upp adressen....jag har lite hum om vart det kan vara nånstans.  Men så ska jag passa på att kopiera några papper till försäkringskassan, samt lämna in kvitto till ams ang resekostnaderna.

Sedan på måndag ska jag på en annan intervju o samma dag ska jag höra av mig till ett annat som hörde av sig idag och undrade om jag ville komma på intervju. Ja det är många jobbintervjuer på gång nu så håll för all del tummarna:)

Nej, nu ska jag gå och duscha så jag kan hålla kväll sedan.....


Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till på intervjun:)

2010-03-25 @ 08:36:01
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0