skalleväärk


Jag har nu varit borta från praktiken två dagar i rad eftersom jag varit på läkarbesök och passat på att fixa med viktiga papper o sådant. Sedan idag vart jag på en träningsjobbintervjuv och fick lite feedback och tips inför en riktigt. Det höjde mitt självförtroende lite=)

I måndags vilade jag från träningen, igår tog jag en powerwalk innan frulle. Men det blev bara 45 minuter, ville inte anstränga halsen och lungorna för mycket.  Så nu vilar jag veckan ut och på måndag då kör jag igång. Benen och rumpan! För nu ska rumpan pumpas! priiiima skinka yum yum baaaara skinka!:P Och så blir det powerwalks!

Om en vecka går jag över till min första medicin så kanske ämnesomsättningen kommer igång igen och aptiten minskar lite:)  Jag behöver inte allt som jag stoppar i mig nu dock.


Jag tror att mitt träningsupplägg skall se ut så här:

powerwalks   lång runda   +mage

styrke+cardio (ben +rumpa)(typ kort runda)

powerwalks  lång runda+ mage

styrke(armar) + cardio (typ 20 min)

powerwalks före frulle
powerwalks före frulle +mage 


Det sätter nog fart på förbränningen till en början. Egentligen för att enbart förbränna fett ska jag köra powerwalks på tom mage men då förlorar jag muskler också. Man kan inte både ätta kakan o ha den kvar:S  Eller så får de bli så att jag kör med fettförbränning och när jag förbränt det jag vill ha bort så börjar jag bygga muskler. Kanske ska göra så istället. Men styrke är ju så kul:( Aja. Det blir säkert bra.





Här har jag inga muskler men inte heller mycket fett.Och jag vill ju ha muskler.




Nej nu ska jag återgå till mitt nöje, att snacka med min kära körkollega sir Danielito;P


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0