söndagsbrunch och sovmorgon

God eftermiddag söndag! Inatt ställdes klockorna FRAM en timme Sitter här och dricker en kopp te(citron och ingefära, så god)  och tar det lugnt. Det blev  sovmorgon idag eftersom gårdagen blev väldigt sent. Kunde bara inte somna, vart så rastlös. Satt o chattade  på msn och tittade på film. Men det får inte bli så sent fler gånger, blir så fel och jag sover sämre då. Slängde i mig lite protte efter att jag vaknat och sedan tog jag  en powerwalk i förmiddags på 75 minuter och därefter blev det en good brunch som jag nyss mumsat i mig bestående av äggröra,fläsk,keso, fibergrynsgröt med kanel o apelsin! Så muuums!

Nu ska jag snart fixa lite viktiga papper o lägga på brevlådan sedan får jag ta o trampa  iväg till ICA och fixa med rekvisationspapperna, så jäkla klyddigt. Hoppas de inte klyddar idag också.

Men först får jag ta o fixa till mig , en dusch så man känner sig som en människa igen=)

Ha en fortsatt trevlig söndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0