Helt slut

Det är knappt jag orkar beskriva dagens insats på gymmet. Men jag kortar ner det. På dagens schema stod det pulsträning och bålstabilitet. Sprang på löpbandet intervall x 4 i 32 min. Sedan körde jag olika magövningar samt lite rygg. Mag och rygg hör ihop. Vart helt slut efter den intensiva springturen men kämpade på med de andra övningarna, brände 340 kalorier eller nåt på bara 30 min på löpbandet. Man förbränner mer med pulsträning också är det jättnyttigt för HJÄRTAT.

Har precis blivit färdig med att tvätta fönsterna och jag orkar inte mer nu, min kropp är så trött. Behöver nog vila lite så man piggnar till kören ikväll. 

För övrigt blir jag så irriterad på killar som HÖR av sig självmant på dejtingssidorna och påstår att de är SERIÖSA (not) och efter några snackisstunder så är nån annan intressant....suck.....idioti.När man dessutom verkar ha en hel del o snacka om....förstår mig inte på dessa. Kan jag inte bli besparad sådana idioter?


Nu intar jag ryggläge i soffan och lite reklamläsning:P

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Shiit, kommer ihåg när jag dejta genom nätet.. det finns sååå många idioter där asså =/

2010-11-25 @ 19:53:37
URL: http://afrobelita.se
Postat av: Anonym

kalorier just under den tiden du tränar är inte alls relevant, vad som händer med din förbrukning dygnet runt och med kroppen är en viktigare fråga:)

2010-11-26 @ 03:36:29
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0