Man ska bara jämföra med sig själv!


Har precis käkat en urgod middag som blev godare än väntat. Stekte upp bacon och kyckling tillsammans med vit kål,haricovert och sojabönor...kryddade en MASSA med STARK krydda, för nu ska förbränningen igång och magen ska må bra. Ska krydda maten starkt hädanefter också.  Hällde i lite creme fraich som blev över och ringlade över lite sweet and sour chili. Mums ,de blev mycket gott!

Imorse körde jag intervall på löpbandet. Sprang sammanlagt 7,71 km på 45 minuter varav 3 intervaller i riktigt högt tempo och var såå nöjd. Men så räckte det med att jag gick in på en blogg där bloggaren sprang 3 km fortare än mig o dessutom är denna rökare. Aja....jag ska sluta att jämföra mig med andra. Jag ska vara nöjd med min prestation. Jag kommer också dit nån dag, jag ska kämpa för att komma i bra löparform.


Veckans planer:

träna och så ser jag framemot fredagen då det är dags att ta fram julpyntet. Jag ska iofs tvätta fönsterna och städa också vilket är mindre skoj men det är så skönt när det är över. Och då kan man mysa med gott samvete:)

Idag har jag även fått iväg några ansökningar. Tror jag ska ringa upp den pågående "jobbet?" och fråga hur det blir. De har inte hört av sig vilket är oroväckande men men, hoppet är det sista som lämnar en.


Ikväll är det halv åtta hos mig hos norrlänningar, trevligt trevligt=) Och sedan är det Anna Anka!:) Trevlig tisdagskväll!






Bjuder på en MINDRE snygg bild:P


Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Grym rubrik, så sant så! Å duktig du e som vanligt=)

2010-11-23 @ 22:37:56
URL: http://afrobelita.se
Postat av: lovisa

sv: ja det är det absolut:)

2010-11-24 @ 14:19:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ja bostadsrätten bytar stammen och renoverar hela badrummet. renoveringen har jag och päronen gjort för att jag inte ville bo i en lgh med oranga tapeter som satt fast med hjälp av spik ;-) hehe

2010-11-24 @ 16:46:39
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Ingrid

är du med arbetslös? det suger :(

2010-11-24 @ 17:58:11
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0