Borde borde....

Jag borde gå ut och vattna blommorna innan mörkret faller. Men här sitter jag och dricker mitt kaffe. Är så trött efter träningen idag. Gick en kvart på löpbandet och en kvart sprang jag. Sammanlagt 30 minuters uppvärmning sedan en snabb runda för ben och rumpa. Imorgon ska jag ha möte för instruktion av maskiner och då blir det armar. Sedan på torsdag ska jag springa igen, så blir kvällen desto bättre.

Har varit iväg och handlat idag, laddat upp med grönt, och kål, köpte vitkål och rödbetor samt grönt. Mmm blev så sugen på rotfrukter, spec vitkål. Bra mineraler.

Nej ut och vattna var det!






Så här såg jag ut igårkväll.

Kommentarer
Postat av: M I C A E L A

SV; Ja, uggs är sjukt fult. Det är helt efterblivet :D

2010-10-22 @ 14:44:30
URL: http://coolamicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0