Gymmet!

Så idag var jag på gymmet och lyfte vikter för första gången efter en hel månads vila. Det gick oväntat bra. Nu ska jag lyssna på kroppen. Blev lite sociala möten också, snackade med lite folk, alltid trevligt. Såg bland annat lite ljus i den mörka tunneln!

Men efter att jag kommit hem från träningen o ätit samt tagit ett skönt bad så bröt allt ihopa igen. Dagens planer blev intsällda och ett svar angående jobb var inte så positivt så plötsligt blev det mörkt igen. Men ljusnade till igen då jag blev påmind om att jag har vänner som bryr sig ändå. Tack, vänner är oerhört viktiga! Ringde ett annat samtal angående jobb och fick inga direkta klara besked där heller. Vikariebankerna i malmöstad är nedstängda för nuvarande. Men men....det SKA ordna sig. För jag tänker kämpa....till the end. Imorgon ska jag jobba lite och på onsdag. Sedan får jag se hur de blir nästa vecka. Ska ringa till chefen(som är tillbaka efter semestern) nästa vecka.

För tillfället tog friden slut i hemmet då kräket till granne är tillbaka........Men men jag ska FÖRSÖKA att inte bry mig, leva som vanligt som när det varit tyst.(Nu pratar vi inte om vanliga NORMALA grannar som väsnas på ett NORMALT sätt, nu talar vi om psykopater, besatta sjuka människor). 



Önskar just nu, min allra högsta önskan är.....ett jobb i MALMÖ så jag kan köpa mig en fin lägenhet i MALMÖ...ett liv i malmö! Ett liv...socialt liv med jobb, vänner och aktiviteter:) Många som har det redan och vad jag avundas er!

Okej, dagens träning:   Uppvärmning: 10 minuter crosstrainern, gym-armar-bic och tric.....10 minuter eftercardio på gåbandet. Sammanlagt blev det en timmes träning tror jag:)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det var otur, men det blir en annan gång! Hoppas du får napp på jobb snart. Jobb och lägenhet i Malmö låter toppen!

2011-08-16 @ 00:12:40
Postat av: F

Jag förstår din poäng men det var inte bara hennes kommentar jag syftade på, har en del opublicerade också.

2011-08-16 @ 19:45:20
URL: http://fitforfofo.shapemeup.se
Postat av: Viktkamp

håller tummarna att du får ett jobb snart =) Kram

2011-08-18 @ 23:18:53
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0