För bövelen!

Vilket jobbigt pass idag på löpbandet! Åt nog för lite igår(?!) och för lite vila. Kroppen har inte hunnit återhämta sig från i måndags pga det har varit INTENSIVA rep-dagar med sångshowen förra veckan. 5 dagar i rad, SENA kvällar(läs NÄTTER) och ändå upp tidigt och köra hård träning med kroppen(därav snabb trötthet).Det blir inte så bra då. Nej, på fredag får det bli vad det blir med intervallträningen, kanske hoppar jag intervall  och kör endast löpning. Det visar sig. Imorgon ska jag köra ett axel,rygg pass. Ska då passa på att träna axelns rotationsmuskel i förebyggande syfte för skador. Men hoppas på lika mycket tryck imorgon som igår. Körde verkligen tills jag inte pallade mer och efteråt spände det i hela armen.



Börjar få tillbaka min lilla midja nu:) ÄNTLIGEN! Som jag har KÄMPAT!
Sedan om inte magrutorna syns men det kommer så småningom det också:)




Utöver träningssnacket så har jag fått en del saker fixade idag. Skickade iväg några ansökningar igår och idag blev det ytterligare ett ANTAL fler....Så nu får vi hålla tummarna:)  Fick köpt hem en kasse kattmat också. Men nu hade jag tänkt sätta igång med middagen:) Ser framemot en LEDIG kväll:)

morsning!:)

Kommentarer
Postat av: Annie

Nice biceps! :)

2011-02-09 @ 21:51:19
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Gaymasen

Ser ju typ ut... som mina armar. Eller inte. Haha. ^^

2011-02-22 @ 20:25:03
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0