hat-väder och VILA

Bestämde mig för att VILA från träning idag. Har så himla ont i mina lår, insidan, utsidan ja you name it. Känner av från bröst,tric,och bic också. Känner att kroppen behöver vila. Så idag har det inte hänt så mycket. Tog sovmorgon, sedan åt jag en STOR frulle så magen stod ut haha.  Sedan slappade jag och läste bloggar. Stör mig att det inte går att logga in på facebook, är det nåt problem med sidan idag?
Så dagen har varit LUGN och efter lunch traskade jag hem till en körkamrat för att få hjälp med balkänning till morgondagen(nej jag ska inte gå på bal utan bara sjunga). Det är väldigt speciellt med detta(i negativ bemärkelse) och mer behöver jag inte gå in på. Ser verkligen inte framemot det imorgon, usch. Men men. Får se det med att det är kul att sjunga. Hur som, vi snicksnackade lite och en annan körkollega dök också upp eftersom de skulle öva sina stämmor(båda är altar och jag är sopran så jag skulle inte vara med:P) . Sedan traskade jag hem efter några timmar(japp tiden bara flög iväg) och njöt av mitt GODA mellis som består av kesella+banan+kanel+linnfrön och solroskärnor samt en STOR kopp kaffe med massa mjölk:) Nej, kanske ska gå ut och stryka kläningen....usch nä orkar inte:P Åh idag är en sådan dag.....bara slappa, inte orka göra nåt...orkar inte ens städa....Och vädret vill man inte ut i, daskigt,blaskigt,grått och rått....hua...stannar inne resten av dagen/kvällen.    



Hu, måste verkligen bättre på mina axlar.......ser ju dingt ut:S


Kommentarer
Postat av: neli

varsågod och tack hihi =)

kram tjejen

2011-01-14 @ 16:29:50
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: natali

härligt ! :D

2011-01-15 @ 21:56:20
URL: http://natalinikola.blogg.se/
Postat av: Karin

förutom järn för att jag haft järnbrist och lite extra protein - nej. Jag äter ju mat ju!:) Tänkte du på nåt speciellt tillskott? Kan kanske vara klokt att göra det speciellt om man håller dålig kost, men jag försöker äta allsidigt. Och nu finns det inte ens några där jag bor, visst kan ta med från Sverige, men nja, har aldrig gjort det bara:) Gör du? varför isf?

kram

2011-01-16 @ 04:19:48
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

Ja men precis.. förra våren verkligen frossade jag i proteiner och faktiskt jag märkte stor skillnad, åt lite "mer än vad jag behövde" liksom, i tillskott (pulver) o mycket kesella o.s.v. Här har jag liksom ingen tillgång till sådant och tycker det egentligen är lite överdrivet att hålla på så. Bättre äta riktig mat som sagt:) Men idag fick jag några Swedbars i frakt från Sverige. LOVE THEM! De äter jag nog mest för att de är goda haha, har du smakat? Pepparkakan är gudomlig.

2011-01-16 @ 10:13:11
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Nathalie

skönt med vila ibland. och då får kroppen en chans att vila upp sig ordentligt och bli större ;)

2011-01-16 @ 11:52:36
URL: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0