Migrän igen........

Fick sådan hemsk migrän igår, började på tisdagskväll och höll i sig hela natten till onsdagen och hela onsdagen fram till idag , hela förmiddagen och lite till in på eftermiddagen. Men halv två steg jag upp IGEN och då började de kännas bättre. Käkade lite lunch och sedan begav jag mig iväg till affären för att handla..köpte bland annat  värktabletter som FUNKAR. Panodil är det sämsta emot migrän och skallebank.
Hur som , vart inte alls glad igår. Begav mig till gymmet (för ibland brukar de gå över med cardio) för att köra löpning och intervall men det blev bara värrre. Körde iallafall min runda sedan hoppade jag över magövningarna. Gjorde några sedan gav jag upp. Trampade hem, in i duschen, åt och ner i sängen och där blev jag resten av dagen och kvällen....satt lite vid datorn på kvällen men la mig vid nio, vaknade igen vid tolv o mådde uselt, illamående också! Tog en kass panodil....som fick mig att somna om iaf. Vaknade vid fem....gick på toa och la mig igen. Åt frukost o kollade lite på teve, tvättade sedan håret och gick o la mig. Sov till halv två. Nu sitter jag här och mår LITE bättre. Ska bege mig till teatern ikväll, tänker inte missa fler rep nu.....Jag får sätta mig ner och vila om de skulle bli för jobbigt. Men jag tror det är påväg bort nu. Brukar i regel bara hålla sig i 2 dagar.  Igår missade jag HELA akt 2 med dans och sångnummer samt repliker....det kändes surt. För jag hade verkligen behövt träna på detta. Men men. Nu är det som det är.


Ska vila mig lite till.......




Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja migrän är hemskt! Jag har haft migrän i snart 20 år och testat allehanda droger, men det som funkar bäst för mig är att ta Ipren direkt när jag börjar känna av det. Då räcker det oftast med att vila 10 minuter så är det borta. Hoppas du mår bättre snart! Och lycka till med showen!

2011-01-20 @ 17:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0