Trött....


Känner jag mig nu. Har precis käkat mellis/middag i form av två skivor GI-bröd med smör,ost och kalkonpålägg samt en liten tallrik med naturell youghurt , frysta blåbär och linnfrön. Och en kopp kaffe med sojamjölk. Hade blivit för tätt mellan mellis och middag. Så jag ser till och traska ner tidigare till teatern så jag hinner in om i affären o köpa nötter eller sallad, något till kvällen iaf. Inga kollhydrater bara.


Varit på gymmet imorse och det gick bra. Var inte supertaggad men det var helt okej pass. Ökade vikterna i smithmaskinen. Kör nu tio kilo på stången:) Visst har det hänt något med musklerna jämfört med tidigare. Och jag kör ändå inte med nåt proteintillskott. Visst ska de bli resultat ändå. Imorgon står det cardio med mage på träningschemat. Och på lördag ska jag köra axlar och rygg igen. Och imorgon är det genrep med showen, lördag premiär. Och på söndag vanlig föreställning. Ska börja införa "ätardagar" igen. Köpte hem en spännande glass idag som dessutom är laktosfri, mums:) Men det blir inte förrän "ätaredagen".

 

Hur som, det är härligt att känna sig stark. "Syns det att du är stark så är du det också, syns det att du är hälsosam så är du det också" 


Jag skulle skriva nåt nu men har glömt vad:S


uppdat:  Nu kom jag på vad jag skulle skriva. Jo, sedan jag slutat äta så mycket onyttigt har mina finnar hållit sig borta:) Det är INGEN myt att man får choklad av finnar. Det är solklart att man får det!









"Man vill alltid ha det man inte kan få"


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: ja precis :) skönt med fredag ? kram :D

2011-01-28 @ 12:43:48
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: Karin

Detsamma du:) Här är det middag nu!

2011-01-29 @ 13:39:13
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Elin

Fin blogg!

2011-01-29 @ 19:39:08
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0