Veckans träning:

Träning Vecka 2

Måndag: powerwalk 15 min gym: ben,rumpa,mage 15 min powerwalk hem

Tisdag: cardio Löpning intervall x 5 35 minuter plus mage o bålstabilitet 4 övningar

Onsdag: powerwalk 15 min gym: bröst,trices,biceps 15 min powerwalk hem

Torsdag: cardio löpning intervall x 4  35 minuter (tungt i benen) plus magövningar

Fredag: VILA

Lördag: powerwalk 15 min axlar och rygg powerwalk 15 min hem

Söndag: powerwalk innan frulle 60 minuter


De kommande veckorna blir det en massa träning i veckan för det lär jag inte hinna med de kommande helgerna, för nu är det fullt rep med showen och sedan kommer föreställningarna:) Men nu är det fullt ös som gäller.

Ska lägga in mer överkropp nu för benen o rumpan får träning av löpningen och promenader.....Men vet att de behövs också men man kan inte ta allt på en gång så nu gör jag så. Vet att jag behöver bättra på armarna och magen och rygg så ska lägga fokus på det istället.  Så istället för ben o mage så ska jag lägga in axlar,rygg och mage. Så sparar jag krafterna i benen till löpningarna istället:) Eftersom jag varken tar prottetillskott eller energipiller så får man spara lite istället.








Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jo nu när jag tänker efter: MYCKET mer energi. Och jag märkte det inte bara på att musklerna ökade, för jag menar - det gjorde de ju inte supermkt, rätt svårt att riktigt bygga när man är tjej och samtidigt rör på sig/konditionssportar. Men visst kände jag mig starkare. MEN jag orkade springa mkt mer, löparmusklerna är ju också muskler. Jag drog ju av två mil "bara sådär" som jag aldrig sprungit förut, sprang 5 km snabbare än när jag tävlade och ja.. energin tog liksom inte slut. FÖrra våren/sommaren var bra träningstid. Hehe får se hur det blir av löpbandet:p

Swedbars kan du köpa på hälsokostbutiker och lite här och var. Dock inte på ICA:) Skicka efter kan man kanske också. Fick ju som sagt ett gäng på posten igår så ska snart njuta av en, eller senare idag..

Hoppas du får en fin start på nya veckan:) kram

2011-01-17 @ 03:48:54
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Nathalie

ser bra ut :)

2011-01-17 @ 17:26:56
URL: http://nattis.kroppsnytt.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

duktigt!



jag är inne på vecka 7 med förkylning..så less..vill träna jag med..men hostar och tror lungorna ska sprängas så fort jag anstränger mig =(

2011-01-17 @ 18:04:20
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

längtar efter träningen i sig gör jag väl inte utan det är väl mer det dåliga samvetet, kroppshatet och känslan av att jag måste röra på mig som spelar in.

2011-01-17 @ 20:01:41
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Karin

aa fast protein är nog bara "inbillning-energi" ändå haha sprang nyss 5 km på ca 22 min på löpband, sjukt nöjd:)



ja precis boyfriendstyle från kidsavdelning, min älskade som gjort dem:)



trevlig tisdag på dig!

2011-01-18 @ 07:24:29
URL: http://karinolofson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0