Veckans träning:


Jag minns inte mycket av förra veckans träning kanske beror på att de inte blev så flitig träning heller.
Nåja lite träning är bättre än inget alls!

Förra veckans träning:

Måndag: kondtions/pulsträning  35 minuter samt 3 magövningar
Tisdag: bröst, biceps och triceps samt ben 3 övningar
Onsdag:rask promenad/jogging innan frulle 45 minuter
Torsdag: Powerwalk innan frulle 60 minuter i SNÖSTORM OCH SNÖDRIVOR.
Fredag: aktiv vila   promenad i 90 minuter.
Lördag: VILA
Söndag: VILA

Nu när jag ser det uppskrivet så ska jag vara nöjd ändå. Även om jag inte fick plöjt igenom hela kroppen i gymmet. Men kanske bra att vila också.

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja man får inte glömma bort att vila ibland också :)

2011-01-11 @ 13:26:13
URL: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0