Lite här och lite där

Jag ÄLSKAR musik!!! Kan inte leva utan det! Det får mig att må bra.

Jag har haft en en veckas vila från träning och idag var jag tillbaks på banan igen. Dock kommer jag inte träna lika hårt som förut. Det blev för mycket där ett tag, det passar inte mitt liv, det passar inte mig. Lagom är bäst helt enkelt. Från och med nu sätter jag inte upp några mål, att hitta ett jobb är viktigare. På tal om jobb så börjar jag på onsdag.

Sedan finns det nåt annat som fyller ut min hjärna om dagarna.....blää och inte av den roliga sorten utan grubbleri och grubblera. Jag är där igen. Men alltså....jag vet vad jag VILL ha! Så passar det inte, så är dörren där! Jag är trött på lek och flirt........Denna gång har jag bestämt mig....jag sätter ribban högre.....jag vill också känna att jag betyder nåt för någon....Att jag är den ENDA.....att jag inte bara är ett jävla....sexobjekt SUCK! Nu har jag fått nog! Jag tänker INTE falla hårt mer...........Men jag är rädd för att göra det. Men för att vinna måste man våga. Men tycker inte om magkänslan jag får emellanåt. Men men.....det återstår att se. Nu blev detta flummig text. Men ni som vet, ni vet:P


Nej , orkar inte skriva mer......Jag har mens och PMS....vilket betyder att denna omgången blir extra jobbig, smärtor som inte är av denna värld.....Nåja tur de finns värktabletter!

Jag känner mig flummig idag så jag avslutar detta inlägg nu.....


Usch jäkla cockerspaniel-frisyr:S






De mest lyssnade låtarna av mig just nu: Swingfly feat Pauline "Little Did I know"
                                                            Eliza Dolittle   "Pack up"
                                                             Lady Gaga " Judas"
                                                             Chris Medina  " what are the words"


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas jobbet blir kul! Skönt att komma igång, hoppas det är min tur snart också :)

2011-07-11 @ 23:02:03
Postat av: Lorissa Lovebomb

Jag har inte bloggat på länge, så ursäkta för det sena svaret. Tack för allt stöd. Alla hjälper mig väldigt mycket faktiskt :) det känns himla bra, men jag gråter över håret jämt och ständigt... fy, det är hemskt.

2011-07-13 @ 12:30:18
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LIENE

sv: Haha, det var tyvärr väldigt bra gjort av killen! Inte många som vågar göra så vid rätt tillfälle.

Det är jobbigt också när folk tror att det är bara de som rör sig på planeten.

2011-07-14 @ 19:20:04
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0