Lördagsslapp /Dagens/ BanditRock

Tänkte uppdatera bloggen lite med ett kanske inte så värst intressant inlägg. Fast hörde av någon att personliga inlägg uppskattas. So here we go then.

 Vart iväg igår i HBG och träffade ett par vänner. En trevlig kväll som började på Harrys och god mat. Därefter blev det lite häng på Pistachia och premiärätande av chokladdoppade jordgubbar, muuumsfilibabba för magen det där. Mycket prat om tankar om livet och annat hanns det med under kvällen tills vi bestämde oss för att dra oss tillbaka. Hoppas det blir fler aktiviteter på söndag:)

Idag tog jag sovmorgon och sedan trampade jag iväg till gymmet. Ben och rumpa kördes idag.Började med att värma upp 7 minuter på crossen och sedan superset ben o rumpa. Därefter efter-cardio. Powerwalk-intervall på bandet 20 min(5 x4) Det var PRECIS på tiden nästan. Eftersom jag inte kom iväg i tid så hann musiken på gymmet stängas av innan min tid på bandet var slut. Men hade någon minut kvar men lite stress på slutet. Som tur var det folk som fortfarande duchade så hann stretcha lite i omklädesrummet. Kändes gött att få svettas igen. Har börjat svettas mycket när jag styrketränar, har aldrig gjort det tidigare. Men det betyder nog att jag fått mer muskler-iiahhoo:D  Efter gymmet, slängde jag i mig en näve naturella nötter och trampade iväg till affären för att köpa med mig hem en stor fet grillad kyckling och en kesoburk. Det blev lunchen (plus en liten potatis samt morot). Dock inte hela kycklingen. Haha.

Nu slappar jag mest. Har plockat lite och funderar på att lägga mig och läsa boken som följde med nya nr av Topp o Hälsa:) Lyssnar på BanditRock, de sänder från Göteborg och Metaltown. KoRn ska tydligen komma upp till radiotudion och bli intervjuvad, najs:) KoRn spelar b l a i Metaltown ikväll. Det lär vara en anledning till att min killkompis T är där nu. KoRn är hans FAV-band:)

Usch, nu röker grannen igen, hatar cigarettrök. Blev faktiskt väckt utav det imorse 04.30 , helt sjukt. 

För övrigt: " You can't hurry love ooh you just have to wait"

Får se vad som händer ikväll då. Är sugen på att se film. Ska nog se "kvällen är din" eller inte:P  Kanske sätter igång en film istället. Åhh ÖNSKAR som ***** att jag bor i Malmö! Jag SKA flytta inom DETTA år, jag HOPPAS på det! Det hänger på jobb. Men nu skall det ordna sig. Och...det ordnar saj alltid:)






over an' out!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, rökande grannar är hemska! Kul att ses igår!

2011-06-19 @ 01:02:06
Postat av: Viktkamp

Rökande grannar är inte trevligt!! Det har vi oxå, tyvärr =( Fruktansvärt irriterande!

2011-06-19 @ 19:09:20
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Gaymasen

Mango och banan?! Till Tacos? Du är ju mer knasig än jag. Höhö ;)

2011-06-19 @ 22:01:08
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0