Happy Friday?


Ser ledsen ut på fotot men är bara fokuserad, haha:P

Sitter här och är helt slut i kroppen. Vart så sprallig imorse och visste inte riktigt vad jag ville köra på gymmet, vart sugen på det mesta förutom löpning.....var inte så sugen på löpning, pga knäna gjorde ont igår. Har redan kört 2 intervallspass denna vecka, visst, jag brukar köra 3 st men nu när jag dansar också så räknas de med. Men iallafall. Idag började jag med att köra igenom hela kroppen på crosstrainern i 15 minuter därefter övergick jag till rodden och 500 meter så fort jag kunde....Därefter fick jag hämta andningen o började med burbess(blir så sugen då jag ser Micke i "aldrig vila" göra hur många som helst, ser så lätt ut, han är GRYM! Btw , han är PT för b.la Danny Suecedo ) varvat med hopprep, sedan bestämde jag mig för att joina gympapasset men fick först vänta en stund....instruktören såg fel på klockan. Tyvärr var det inte favo-instruktören (som är grymmast av alla instruktörer på gymmet, hennes pass är det fart på, typ "aldrig vila", men hon har en kropp därefter också!) men det gick bra ändå. Vart ganska slut i kroppen men ändå så funderar jag på en joggingrunda imorgon, inget löppass. Jag börjar med jogging så får man se om man orkar öka sedan. Har ändå tränat må-fre...varav 2 pass tis och tors. Men konstigt nog....verkar det som man blir PIGGARE av att träna mycket?





Jag önskar att han inte var upptagen:(

Det är fredag idag, jag borde lämna tillbaka "lånepengarna" och köpa födelsedagskort till födelsedagsgrisarna imorgon:)  Men ärligt talat orkar jag inte:( Jag orkar inte städa heller.....vet inte vad jag ska göra...Nej jag borde ta mig en promenad till affären för jag måste ju ha nya nr av Topp o Hälsa!:)
Sedan ska jag kolla upp jobb också....men orkar verkligen inte städa:(

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Nu börjar du likna mig snart... Höhö. ;)



Och gällande godiskommentaren: Det är naaasty med alla snuskungar som går runt och pillar på allt godis. Haha. Så jag hoppas absolut denna automat kommer snart ^^

2011-03-04 @ 14:08:07
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0