Höstinfluensa?

Så då har influensan varit och knackat på hos mig igen. Men förhoppingsvis inte lika illa som sist. Hade feber inatt men har ingen feber nu. Fast det värker i kroppen och huvudet och så är jag öm. Och jag som ville få till en rejäl träningsvecka denna vecka. Nepp, får bli när jag frisknat till, då jäklar!  Nu är det viktigt att kroppen får den vilan den behöver.

Var på intervju igår, gick väl bra. Men mer säger jag inte. Inte lönt då man inte vet nåt ändå.

Helgens planer är inställda, kanske orkar jag iväg imorgon, får se. Men egentligen gör jag klokt i att VILA hela helgen. Jag var iväg till affären en sväng för att handla lite gott. Har sådan crawings för kolhydrater, mat. Inte socker. Kanske beror på att jag tryckte i mig en halv liter glass igår, blä nu vill jag inte ha glass på flera månader! Handlade bland annat en tidning. Stod och funderade på om jag skulle köpa mig en träningstidning men varken Topp och hälsa eller de andra tidningarna med högt pris  lockade så de fick bli en skvaller.


Så nu ska jag krypa ner under filten med tidningen och mysa med katterna=)

Kommentarer
Postat av: tina

Krya på dig! Låter ändå mysigt, tror jag följer ditt exempel efter maten snart. Hoppas du får jobbet! :)

2011-10-09 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0