Superwoman?

 Am I?  Jodå, har jobbat ganska mycket den senaste tiden(bra bra) men även hunnit med och träna. Denna helgen har jag varit ledig. Och då har jag passat på att STÄDA och TVÄTTA bort tvätthögen. Träning har också hunnits med och idag har jag även sorterat min garderob och slängt en massa kläder till insamlingscontainern. Nu är jag trött både i knoppen och kroppen. Så detta blogginlägg blir ganska kort.


Jag är nöjd med helgen, skönt att ha städat och rent i lägenheten igen. Ikväll börjar idol:) Imorgon blir det en massa annat, då blir det för det första en VILO-dag från träning och så blir det en massa jobbsamtal och tråkiga ärenden (soc). Usch så himla rörigt när man både jobbar och har försöjningsstöd. Usch längtar tills jag kan försöja mig helt själv på lönerna.

Nepp, nu ska jag skriva in veckans träning och sedan blir det slappa.


Förresten, det är väldigt varmt idag men jag hoppas att det är sista kvava värme för jag vill ha tillbaka den friska luften. Nu spelar det ingen roll om det solen skiner eller om det är strandväder, jag orkar inte hetssola mer. Nu är det höst! Man varvar ner. Dock inte denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0