Svacka

Ja, vad ska man säga? Stress stress har gett mig volanger på magen, usch! Bukfetman är tillbaka, ogilla! Ätit skit, hamnar i den onda spiralen med socker......men nu får det vara nog!  Men stressen på jobbet.....har förstört min fina form jag en gång var på väg att få tillbaks.....Men.....snart flyttar jag och då köper jag ett nytt gymkort och då ska de banne mig tränas! Motivationen kommer vara tillbaka. Mer inspiration, vilket inte infinner sig just nu. Trött på detta gubbel-äckelgymmet!   Jag tog mig till gymmet idag MEN vände igen....vad händer med mig? Just nu sitter jag med huvudvärk och lätt migrän. Är ledig imorgon, tack o lov! Men ska försöka till mig till gymmet då......usch......blir bara fetare och fetare......

Jag får inte sova heller för den jäkla snorungen som vänder på dygnen. Varannan kväll har hon folk. Har sagt till flera gånger om men hon verkar inte ta till sig eller så är det nåt fel uppe i systemet. Man får ju för fanken ta hänsyn. Nej nu ska jag träna oavsett om jag sover dåligt.






Ge mig tillbaka denna form!



:(:(:(

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja ibland går det ju upp och ibland ner, skönt att man har en vältränad stark kropp iaf.. man behöver ju inte alltid träna:)

2012-04-11 @ 03:42:53
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0