Duktig tös

Idag har jag fått mycket gjort, trots skallebank.

Började dagen med att skura golvet/marken på balkongen. Medan golvet/marken torkade startade jag städningen inomhus, dammsög,plockade, torkade golv, slängde skräp osv.....fixade toaletten....osv....Efter det tog jag en break med mina stavar och gav mig ut på en rask stavgång, typ POWERwalk med stavar:P Vart helt slut i armarna. Hade tänkt köra mage och ben(eftersom jag skippade gympasset med ben igår) men orkade inte, hade sådan huvudvärk också. Dessutom hade jag kört fyra dagars hårdträning utan vila. Så kroppen behövde nog vila. Fyllde på med proteiner istället , sedan avslutade jag städningen och började med balkongen, planterade och gjorde mysigt:) Finns en bild på resultatet längre ner:)

Hade planer på att köra ben i fredags och så vila från ben 2 dagar, perfekt återhämning till intervalllöppaset på måndag men så blidde det inte. Får ny chans nästa vecka. Blir dock en tuff vecka. Tre dagars dag-pass 7-15 och därefter ska jag träna.....Ledig endast EN dag nästa vecka....och sedan kvällspass, delad tur på lördag och dagpass på söndag. Kommer vara helt slut. Men skippa träning kommer INTE på frågan, jag ska tvinga mig dit ändå! Måtte bara denna skallebank försvunnit till måndag.

Nåja, nu ska jag bänka mig framför teven för MELODIKRYSSET!









Så här ser balkongen ut efter att jag fixat:)

Kommentarer
Postat av: Mari

Sv.Ja det var en ordentlig frukost det, men det är toppen. Det är ju faktiskt det viktigaste målet på dagen. Jag varierar också med youghurt ibland. Men gröt är godast =)

2012-07-01 @ 13:17:46
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Sv: Usch då! Vår hund togs dock inte för tidigt men var lite utanför gruppen så är väl därför. Men han gillar också att krafsa och bädda innan han lägger sig till rätta och snuttar. Haha. :)

2012-07-04 @ 12:50:43
URL: http://gaymasen.se
Postat av: tina

Å vad fin balkong! :-)

2012-07-10 @ 20:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0