Godissug och veckans träning

Shit vet inte vad det är med mig men har värsta godissuget. Trodde det skulle gå över med proteinkrämen ala chokladmousse men det gjorde det inte. Därför fick jag ta en swebar i mintchoklad men inte ens det. Är jag hungrig? Nej. Har jag ätit ordentligt? Troligen inte. Körde dessutom styrketräning i en hel timme idag. Sedan har jag jobbat lite ikväll. Får se om det går över, sötsuget alltså.
 
 
Karlar! Karlar är svåra...
 
Veckans träning v 41
 
Måndag- Vilodag(sjuk)
Tisdag: Gym: Ben
Onsdag:intervalllöpapass 30 min , 15 min mage, efter-cardio 20 min
Torsdag Gym,: rygg o mage    15 min eftercardio
Fredag: Gym: axlar
Lördag: intervalllöppass  30 min, 15 min mage, efter-cardio 20 min på bandet
Söndag: Gym: biceps, triceps, bröst
 
Gym: 4 pass
Cardio: 3 pass
Vila: 1 st
 
Totalt: 7 pass
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jobbigt när suget aldrig vill gå över... Men oftast är det ju just det där med den riktiga maten man har missat nånstans...

Bra träningsvecka du fått till =) Kör du olika upplägg på intervallerna, eller hur brukar du köra dem? Alltid kul med lite tips och inspiration.

Sv. Men, tack! Ja, vissa dagar ser magen riktigt bra ut. Andra är det lite väl svullet. Men jag känner att det går åt rätt håll. Kul! :D

Svar: Sv: Jo visst kan det ha med att man inte ätit tillräckligt med mat under dagen när sötsuget sätter in. Men jag blir nog som mest godissugen veckan innan mens.Fruktansvärt chokladsugen blir jag då:( Tur det finns proteinpulver:)
Tack! Din träningsvecka såg också riktigt bra ut:) Njae jag brukar oftast köra samma upplägg med intervaller eftersom jag bara kör det två ggr i veckan. Men dock kan jag variera mellan bandet och crosstrainern för undvika slitningar på knäna. Men jag brukar köra en-minutsintervaller , dvs en minut intervall och en minut vila x5 sedan springer jag på jämn hastighet beroende på dagsformen. Och när det är en minut kvar kör jag en stegringsintervall från 14-18 km/h men bara 10 sekunders ökning mellan varje:)

Skönt att det går åt rätt håll iallafall! Kul när man ser och känner resultaten, det gör att man blir peppad att fortsätta:)

Cecilia Brandt

2012-10-15 @ 22:07:18
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0