Musikal och träning

Hejsan, long time no seing! Jag har jobbat en massa, VARJE kväll. Men tog ledigt tisdag och onsdag.Kan ju styra mitt "schema" lite själv. Är inbokad på jobb torsdag och lördag, söndag. Men blir säkert inbokad på fredag också, skulle inte förvåna mig iallafall.
 
Jag har fortfarande inte fått rätsida på mobilen med att lägga upp bilder på datorn från mobilen. Har instagram och lagt upp ett par formbilder där.Jag heter likadant på instagram som min blogg om någon är nyfiken:)
Men även om jag jobbat en massa så har jag ändå hunnit med träning ändå så det går bra. Har börjat med ett nytt upplägg för att se om det blir några resultat men en sak är säker- jag kan nog inte enbart köra två konditionspass i veckan. Det räcker nog inte, minst 3 stycken.  Nåja, har glömt hur mina senaste träningsveckor sett ut så det blir inget uppdatering på det.
 
Förutom träning som är mitt stora intresse har jag även ett till stort intresse och det är musiken och sången.
 
 
Jag ska förresten söka till en musikal. De ska sätta upp Josef i min hemstad och jag tänker söka dit. Men jag klantade mig. När jag loggade in på hemsidan så skulle man först fylla i ett "formulär" och i en ruta skulle man skriva lite om sin erfarenhet och så. Därefter skulle man klicka på "skicka" och efter man gjort det hamnade man automatiskt på en sida där man kunde ladda ner själva aditionssången och texten. Men.... Jag laddade ner låttexten och sedan försvann då jag klickade bort den (okej, när man klickar bort nåt brukar det försvinna ). Sedan var det själva sången som jag laddade ner i media player men då klickar jag på iconen "bibliotek" och hamnar såklart där och kan inte sedan komma tillbaka till sången jag laddat ner. Letat som en tok i datorn och hittar inte det nånstans. Har även googlat och verkar hopplöst att fina låten där. Enda hoppet är min kompis Daniel som är musiker. Eller om jag kollar på youtuben. Det vore skitkul med denna musikalen. Nåja, vi får se hur det blir. Jag är inte lika duktig på att dansa som är på att sjunga och spela teater.
 
Ikväll blir det TV-MYS . Först "kontaktannonsen" som alltid är kul att se. Sedan börjar Bonde Söker Fru" och därefter är det säsongstart på min abolsuta favroritserie- Grey's Anatomy!! :D Hoppas bara det blir en lugn kväll och UTAN störningmusik från grannarna. 
 
Träningen idag gick bra- körde bröst och mage. Sedan gåbandet i 30 minuter, 5 minutersintervall på den högsta lutningen med låg fart samt hög fart och noll lutning. Avslutade med två magövningar och sedan var jag slut. Tror jag var sammanlagt på gymmet i nästan 2 timmar. Imorgon blir det VILODAG. Börjar jobba 12 och då är det svårt att hinna med gymmet innan och samtidigt få sovmorgon. När man har grannar som hindrar en från att lägga sig i önsketid som redan är runt 21.30. Jobbar samma tider hela helgen och är rädd för att det blir vilodag 3 dagar denna vecka. Jag hoppas jag har ork till att ta mig ut på PW i helgen och ev köra lite hemmastyrkeövningar, eller så får det bli vilodagar. Det hänger på hur mycket sömn jag får.
 
Nepp, ska se ifall jag lyckas hitta auditionssången:) Tjingeling!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0