Ny vecka!

Då var det ny vecka och tisdag. Känns som måndag men det är bara för att jag vilade igår från gymmet då jag i regel brukar köra intervallpass vilket jag istället kört idag. Den jäkla magbacillen gjorde att jag fick skjuta upp träningen.  Så hur gick träningen idag då?
 
Jodå, det gick tungt med löpningen idag men jag körde på och brände 460 kalorier eller nåt. Sedan körde jag magen superset 2 övningar och en övning. Därefter PW i 20 minuter på bandet varav 2 intervaller med högsta lutning och låg fart varvat med 0 lutning och hög fart 8.0km/h.  Sedan var jag nöjd.
 
Imorgon är det ben men jag har fått så himla ont i mitt knä så vet inte om jag skjuter på de och kör armar eller rygg istället. Får se vad jag känner för när jag kommer till gymmet men först är det jobb i 5 timmar (känns knappt lönt).
 
Annars vart jag inne hos gymgrossisten och fyllt på med swebars , 25 st för 288:- Det tjänar man på kan jag säga. Annars kostar en bars på gymmet 20 kr. Inte billigt!
 
Inget mer och skriva om så jag avslutar här=)
 
Ha en fortsatt skön kväll ni som läser bloggen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, det var billiga swebars! Fast jag äter knappt sånt, så det är väl kanske onödigt ändå.. haha. Jag vill alltid köpa så mycket, speciellt när andra tipsar om olika maträtter med skumma ingredienser eller protein eller bars... Men oftast låter jag bli och handlar sånt jag vet att jag gillar o använder ;) Är ju klokt med tanke på att jag är student. :)

Sv.Ja, jag brukar också alltid försöka få till löptur/spinning/intervaller dagens före benpass. Men sen har jag oftast träningsvärk i benen i några dagar efter benpasset, så jag brukar ha svårt att hinna med så mycket (framförallt) löpning som jag vill. Men lite träningsvärk brukar ja kunna köra med.

Jag tror att jag är skonad från extra sug runt mens. Men vissa veckor/månader finns suget bara där ändå. Tror att det handlar om hur jag mår i mig själv. Är jag nöjd med självbilden har jag lättare att unna mig emellanåt, och konstigt nog brukar jag känna mig ännu tightare efter några såna veckor. (så länge jag kan träna ordentligt vill säga ;))

Okej. Jag brukar variera intervallerna ganska mycket. Är väl lite "rastlös" kanske. Tycker det är kul att köra olika upplägg, men det kan å andra sidan vara svårt att komma ihåg hur det gick förra gången man körde ett liknande pass, eftersom det ofta kan gå några veckor emellan.. Haha. Men, så länge det är kul är det bara att köra :D

2012-10-18 @ 05:57:54
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0