Veckan som gått

 
Jag har knappt tränat nåt förra veckan. Det bara blev så. Fick två tuffa jobbpass där man går upp fem för att hinna till jobbet sju. Jobbade till halv fyra respektive tre och vart helt slut efter jobb. Kom annat emellan också så hoppade de dagarna. Sedan har jag ätit alldeles för mycket socker. Mitt i veckan desssutom, får man skylla på lingon? Nej ingen bra vecka angående kost och träning. Men vi tar nya tag. Har dessutom lagt på mig 3 jävla kilo och 3 cm i midjan så nu är man tillbaka på ruta noll igen. Eller? Kan man verkligen lägga på sig 3 hela cemtimeter på två veckor? Jag har inte ätit skit varje dag dock nästan varje dag har det slinkit ner en bars. Och det är inte så bra. Jodå det går fort att lägga på sig men jag undrar om det mesta inte är vätska. Hur som, jag ska tillbaka till formen igen, tillbaka helt till 2011-formen. Jag skiter i musklerna, tänker inte jaga mer muskler, vill bara bli smal igen och tajt.
 
Känns knappt lönt att lägga upp veckans träning men here we go :
 
Måndag: intervaller 30 plus 20 min till på crossen   lite mage
 
Tisdag: VILA
 
Onsdag: Styrke: Ben 60 min plus 20 min pw-intervall på bandet
 
Torsdag: VILA

Fredag: VILA
 
Lördag: cardio: 50 min på löpbandet plus lite mage
 
Söndag: Bodybalans 45 min
 
 
 
Styrke: 1 pass
Cardio: 3 pass
 
Yoga: 1 pass
 
Vila: 3 st
 
Totalt: 6 pass  
 
Övrigt: Det går bra nu! Yeeey......not.   Sträckte ryggen så överkroppen har vilat från styrketräning denna vecka. Har istället kört cardio.......La även till ett yogapass på söndagen. Ska försöka få ihop två yogapass men det är inte så lätt då man jobbar som man gör. Man vet aldrig när de bokar in(eftersom man satt upp sig en hel vecka) en. Det är träningen som får anpassas efter jobbpassen. Men så är det. Hade tänkt köra dubbelpass imorgon OM jag inte skulle jobbat men det ska jag så de blir bara ett träningspass på förmiddagen och sedan jobb. Sedan ska man ta hand om sitt hem också så det inte förfaller.
Okej, sista Bayramdagen, hoppas det inte blir nån skillnad emot de andra dagarna, eftersom jag ska jobba imorgon.Nåja, jag vet vad jag gör annars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0