Lingon på gång?

Idag blev mina planer totalt ändrade. Jag hade inte blivit bokad i jobb på hela veckan men så imorse ringde dem och sa att de bokat mig till klockan åtta. Jag stod uppskriven på 07.00 men hade inte startat mobilen förrän  vid sju:S Vilken tur att jag då var vaken....hade stigit upp kvart över sex och satt ombytt i träningskläder och åt frukost. Hade planerat dra till gymmet halv åtta för att hinna hem och tvätta till elva. Men så blev det inte. Det var bara att byta om till jobbkläder och trampa iväg. Och det sjuka är att jag haft på känn ett tag att de skulle ringa in akut. Och så blev det. Jag tror jag har nåt sjätte sinne eller nåt för det slår aldrig fel när jag har föraningar om nåt.
 
Som vanligt är det mycket att göra på detta ställe jag blev bokad. Ingen ro , ingen vila. Lite rörigt idag, sura miner. Blä. Skönt at det var dags att sluta vid två.
Svepte i mig en prottedrink (av sämsta sort, aldrig mer whey pro, hädanefter blir det hederliga Dalblads) och försökte bli taggad men kände mig totalt opeppad . Jag kände på mig att detta inte skulle bli bra. Jag var på dåligt humör också. Blev förbannad på vikterna för att jag inte orkade så många reps....Körde lite axlar och lite biceps. Sedan satte jag mig på cykeln och ställde in fatburner-programmet till 20 minuter och trampade på trots mjölksyran i benen
 Jag tycker bäst om att träna på förmiddagen men svårt om man ska jobba på dagen.  Imorgon ska jag jobba igen, börjar sju så klockan ringer kvart över 5 imorgonbitti, hujeda mig:(  Hoppas på ett bättre pass imorgon efter jobb och då tänkte jag köra ben.Men allt hänger på sömnen. Har inga roliga grannar heller som vänder på dygnet. Nej nu ska jag inte vara sån. Det blir säkert bra.!
 
Hoppade dansen idag eftersom jag lagar matlåda till imorgon! Kanske blir det dans på lördag! Aja får se vad de blir.Lyssna på kroppen är min melodi;)

Kommentarer
Postat av: jon

Lösningen på grannar är öronproppar. Jag vet att det är skitsvårt att somna med dom i, och obekvämt.. särskilt om man ligger och är arg, men tricket är att inte stoppa in dom förrän man är helt galet trött - då märker du dom knappt. Se till att du har en bra väckarklocka bara :p

Hatar att köra ben, det känns som jag går i gyttja hela dan hehe.. men det kanske är för att jag inte är van att köra det.

2012-09-15 @ 14:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0