Pust! Nu är jag trött.

Morgonen eller förmiddagen började med ett intervallpass på löpbandet, 5 intervaller i 20 minuter sedan 15 minuter löpning på 12km/h. Efteråt- 3 magövningar varav 2 superset. Crosstrainer 15 minuter varierande motstånd. Avslutar med superset 2 magövningar. Hem och åt middag, duschade och sedan började det.............
 
Igår fastnande jag hos en telefonförsäljare i flera timmar när jag var ute på shoppingrunda. Jag kom fram till att jag inte behöver hemtelefoni och bredbandet. Sa upp dessa och bytte tillbaka till mitt förre mobilabbonemang, fick en mobil på köpet. Idag skulle jag ringa upp hemtelefoniabbonemanget och det gamla mobilabbonemanget för att avsluta osv. Ringa upp det nya för att begära adressändring av nummer hit och dit för att jag inte skulle ha kvar nummret till min hemtelefon utan bara ha en mobil med ett nytt nummer, låter det rörigt? Det var riktigt rörigt. Först kom jag inte fram i telefonen och fick ringa upp flera gånger om, det var hur många olika tillval som erbjöds och jag valde fel gång på gång.....suck! Det drev mig till vansinne! Tillslut lyckades jag och fick uträttat de jag skulle. Så var det över och jag kunde pusta ut.  Sedan.....
 
Skulle jag iväg till posten för att hämta ut ett paket (proteinpulver) . Påvägen dit öppnar sig himlen och det börjar spörregna, jag börjar springa för att inte bli genomsur. Väl framme då jag ska hämta ut paketet, kommer jag på att jag glömt mobilen (h****vete*)!!  Men snäll som butikförsäljaren var försökte han leta reda på paketet men lyckades inte finna det. Han bad mig komma tillbaka om en kvart , trettio minuter. Då passade jag på att göra två ärenden till och sedan komma tilllbaka. När jag återvände till posten så fanns redan paketet i butiken för det kom igår . Men tog emot paketet och trampade hem. Väl hemma hade jag fått brev från A kassa-skitet! De klyddar som vanligt men jag orkar INTE mer! Jag skulle inta mitt protein tillsammans med mellis, var så hungrig ! Jag letade reda på en kniv och skar upp paketet, när jag sedan tog ut påsen så vart det hål i påsjäveln och jag bara- nej nu får det vara nog! Tejpade påshelvetet och gjorde iordning en prottedrink.
 
Än är det inte över,måste fixa med a-kassa-skitet. Har inte fått nåt jobb denna vecka.....Har dock ändrat tiderna så hoppas det påverkar.
 
Nu ska jag iallafall ta mig en liten powernap för det känner jag att jag behöver efter denna turbulens.

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha det låter som en givande dag helt klart, alltid lika kul när allt skall skita sig precis samtidigt. :)

2012-09-13 @ 13:02:42
URL: http://monsterkroppen.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ja eller hur, allt ska ju ske precis samtidigt:)

2012-09-13 @ 18:45:50
URL: http://www.ijastrong.blogg.se
Postat av: Cilla

Ja eller hur, allt ska ju ske precis samtidigt:)

2012-09-13 @ 18:46:08
URL: http://www.ijastrong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0