Veckans träning

Vecka 36
 
Måndag: Intervalllöppass 30 min plus mage 15 min
 
Tisdag: GYM: axlar 60 min plus 20 min PW på bandet
 
Onsdag: Intervallöppass 30 min, 15 min mage och 15 min crosstrainern (intervall) plus planka alla sidor x 2
 
Torsdag: GYM: Ben o rumpa 50 min plus 30 min PW på bandet
 
Fredag: GYM: biceps och bröst 50 min plus 30 min PW på bandet plus 2 magövningar som avslutning.
 
Lördag: VILA
Söndag: VILA
 
 
GYM: 3 PASS
INTERVALL: 2 PASS
POWERWALK: 2 PASS
VILA: 2 ST
 
TOTALT: 5 PASS
 
Övrigt: Jag är nöjd även om jag borde tagit en yogalektion på söndag men kroppen behövde vila. Det känns bra. Har skött kosten också relativt. Jag missade även att träna triceps och rygg men det gäller att lyssna på kroppen! Nu blir det glass(SOCKERFRI) och X-factor:)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Grym träningsvecka du fick till. Bra med vila om det var vad kroppen behövde. Nya tag den här veckan istället :)

2012-09-11 @ 22:47:09
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0