Jo jag lever!!!

Hejsan bloggen!  Har inte varit uppdaterad på flera månader. Har inte haft nån lust att blogga  , inte så kul som händer i mitt liv. Men först idag hände det.
Jag flyttade i maj till "storstaden", hamnade på inte så kul ställe, fick de jobbigt grannar även på det nya stället. Så nu blir nästa flytt en insats. Jag längtar bara efter ett tryggt hem , en känsla av att längta hem längtar jag efter. Att kunna längta till sitt eget hem. Det känner jag inte just nu men snart snart.

Och träningen? Jodå jag kämpar på. Men har fått en muskelinflammation i ena rumpmuskeln så får vila. Inte så smart å köra benen flera gånger i veckan, de behöver vila. På fredag ska jag till läkaren och se vad som är felet med mina fingrar. De blir vita och förlorar känseln så fort jag fryser, det gäller både fingrar och tår.  På fredag ska jag också försöka hinna till gymmet och förhoppningsvis ett samtal med en instruktör om mitt upplägg.


Kärleken? Nej det går inte alls. Men tror inte det är rätt tillfälle just nu. Varit på lite dejter men inget vidare så nu går jag vidare med livet och det som komma skall, som jag längtar till.
 
Så, det var lite uppdatering om mitt liv så länge.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0