En gång till

Ja nu har jag tid över igen att skriva av mig lite i bloggen.

Ärligt talat är jag ganska uttråkad idag. Har varit iväg och tränat , hade ingen energi. Nej jag orkar inte prata om träning just nu.
 
Killar?  De är tröga.........Nu har jag gjort bort mig dessutom också när jag tog kontakt med en på jobb....via internet haha...på en dejtingsida. Vore det inte enklare att ta kontakt med denna på arbetsplatsen? Nej för han har semester just nu. Men det värsta är att han läst mina meddelande men inte svarat. Och svarar han inte så blir det bara pinsamt när vi ses på jobb sedan! Jaja...det är upp till honom! Eller så har han fått en chock av att jag tog kontakt med honom. Vad vet jag hur han tänker? Men jag har i alla fall inte raggat på honom men han kanske tolkar det så? För skriver man till någon så är man intresserad ? Usch vad mycket missförstånd det kan bli mellan kvinnan och mannen. Nu ska jag sluta analysera och se till å ha saker å göra annars blir jag knäpp. Tänkte ta mig en promenad till päronen för en bit mat sedan....
 
 
Det går bra på jobb, trivs verkligen på detta ställe och hoppas få stanna! Jag har t o m fått använda min sångtalang. Häromdagen på ett när vi hade vårt cafe ställde jag och en kollega upp och sjöng och spelade lite för de äldre.Det var uppskattat både bland kollegor och de äldre. Och jag gör gärna om det igen.
 
Nu avrundar jag här. Sömnbristen för de två dagarna gör sig påminda nu så jag orkar inte skriva mer hehe
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul att det går bra på jobb! Och att du kunde sjunga en snutt, kan tänka mig att det var uppskattat. Sånt borde man satsa mer på, ger riktig livskvalité!

2013-07-06 @ 23:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0