Time to make a change!

Usch är så varm, har varit dum nog att använda ugnen idag men det går så mycket snabbare då, att laga mat i ugn. Det sköter sig själv.

Trött på karlars beteende. Nätdejting suger! Vill träffa nån irl. Alla verkar hitta nån helatiden medan jag förblir singel. Kanske har å göra med vilken inställning man har till livet , om man är öppen för nya människor, nya möjligheter. Det går inte att vara en stängd mussla , då vågar sig ingen fram. Tro mer på sig själv, TRO på DIG själv! Du KAN Du VILL och du SKA! Du är BÄST på att vara DU!

Träningen går inte så bra just nu. Kroppen svarar inte, jag blir bara deprimerad, av styrketräningen i alla fall. Därför har jag valt att lägga styrketräningen på hyllan. Kommer fortfarande att köra ben och så självklart cardio som får mig att må bäst. Där jag känner att jag har styrka! Undvika sådant som får en att känna sig sämst i världen och köra på med sådant som man vet man kan, allt för att bygga upp självförtroendet! 

Min mage är så svullen och tror jag har PMS och snart är det dags för skitet. Är så galet sötsugen och saltsugen, brukar bli det. Jag kan inte träna just nu pga förkylningen som jag åkt på. Men den börjar bli bättre så snart så:)
Måste ta mig i kragen och boka nåt pass också......Fast det ligger en bit från jobbet är det bara ta sig iväg dit.....Kan ju alltid ta bussen, har ju sommarkortet......får passa på då för snart gäller det inte längre.
Orolig inför framtiden.....men det tar så mycket energi....så orkar inte tänka för mycket på det nu utan bara var. Nu är jag snart tillräckligt frisk att kunna träna igen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0