Tortyr

Ja denna blogg behöver uppdateras både utseendemässigt och innehållsmässigt.

Behöver dock skriva av mig....Återigen har jag hamnat i denna spiral igen med karlar. Är det inte på det ena viset så är det på det andra. Denna gång....är det svårare än nånsin att släppa eftersom denna person är väldigt snäll människa och gör mig inte ila medvetet. Men det är jag själv som väljer....det är jag själv som väljer att låta mig "torteras" av denna kontakt. Jag trodde jag fixade enbart vänskap med denna men ....nu har jag nog kommit till en punkt att jag inte alls fixar det. Värt att poängtera är jag i känslig sinnesstämning och mitt i PMS. Så ett övervägande beslut kanske bör väntas. Och imorgon ska vi egentligen ses men känner mig inte motiverad längre just för att han....poängterar "vänskap" och jag går omkring med förhoppningar....Detta är förhoppningar. Och det kvittar att det känns bra och vi har mycket gemensamt för känner motparten inte samma så vad finns det då kvar? En vänskap....bara vänskap. Visst vänskap kan växa fram men ska jag gå och vänta på att vår vänskap ska växa fram? Nej.....jag bör nog ta ett beslut......snarast. För livet är för kort för att hänga upp sig på en person...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0