Träning och sång=livet!



Tisdag är det idag för det var väl måndag igår?Nåja. Tog en snabb powerwalk på bara 30 minuter, mer hann jag inte pga läkartid och sedan spörregnade också men det hindrar inte mig från att sköta dagens motionsträning!Eftersom jag inte hade gott om tid till träning hoppade jag över styrkan också. Får ta det på torsdag istället, om jag inte jobbar.Ska jobba imorgon men bara fyra timmar....hrm.....ska prova ta en joggingtur innan lunch imorgon. Det får nog mest bli motionsträning denna vecka.Nåja. Man ska ju variera träningen.

På torsdag startar kören, tjoho vad skoj det ska bli! Nu när jag inte längre pluggar blir det inte lika påfestrande att vara engagerad i kören.Vad jag längtar! Jag har iofs sjungit hela sommaren och mer därtill, sjunger i stort sätt varje dag!:D

Träning och sång är livet....det är terapi för min kropp och själ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0