Årets första gymbesök!

Idag tog jag mig till gymmet som ligger någon mil utanför bostaden. Men eftersom jag får otrolig rabatt till medlemskap på gymmet så är resan värt det.
Tiden på gymmet tog längre tid än normalt pga möblering. Alla gamla maskiner var utbyta mot NYA  vilket gjorde det svårare att hitta till "mina" maskiner. Men det löste sig. Man får fråga sig fram;)

Imorgon ska jag ta mig in igen för ett bas pass.....inte lika roligt som aerobicdans men jag vill komma i form!
På lördag blir det styrke igen och sedan på måndag.....aerobicdans!!!:D
Idag har jag ändrat i mina jobbansökningar.Gäller att ligga i nu.......*HOPPAS*

En runda på gymmet<-----------Ac Sport Center..........där jag fick smak på träning:)

Ikväll händer inget kul på TV OM inte Topmodell har premiär.

Oj klockan tickar och jag får ta och käKA  lite middag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0