Annan dag påsk,röd dag..."extra söndag"

Denna dag räknas som en exra söndag,röd dag. Men själv ser jag den som en vanlig måndag, ny vecka och nya friska tag!
Efter två veckors onyttigheter så var det dags för att börja om, på riktigt! Idag började jag jogga, och det gick jätte bra. jag joggade i 30 minuter,,,,,,,förstår inte hur jag kan ha så bra kondition....men det kanske beror på allt cyklande i regn och pust.
Det var skönt att jogga, inte bara efteråt utan under tiden. Det har länge tagit emot att sätta igång med joggandet igen och när jag väl är igång igen så känns det så bra, som en befrielse! Så imorgon ska jag ut och jogga igen och därefter blir det styrke.

*NÖJD*

Kommentarer
Postat av: F

skönt att du kommit igång, man blir ju så mycket piggare när man rör på sig i lagom mängd:)Själv har jag blivit lite slapp igen, har inte gått varje dag nu, men jag komer nog tillbaka snart.Kram

2008-03-25 @ 12:26:13
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0