dålig uppdatering

Jag har varit dålig med uppdatering, kanske för att jag inte haft nån motivation till att skriva här på bloggen och kanske för att jag inte har några färska bilder att visa upp. En blogg är ju alltid trevligare med lite bilder.

Vart ska jag börja och berätta?..

I måndags var jag på provjobb på en restaurang och det var inte som jag trott. Till det negativa så var det bara jobbigt, kändes enformigt och jag ville bara hem. Men det var en nyttig upplevelse, det fick mig att inse att arbeta i vården inte är så tokigt ändå.
I tisdags minns jag inte riktigt vad som hände, jag var på BK:n och sedan gjorde jag väl inget mer, hade så ont i nacken så avstod från träningen.
Onsdags hade jag ett möte med en socionom på socialen angående socialbidrag, det gick väl sådär.Där fanns ytterliga en del papper som socionomen ville ha så han kunde genomföra handlingen till ekonomiskt bistånd. Dessa ytterligare uppgifter skulle jag ta hand om dagen efter dvs på torsdag. Jag blev uppbokad på jobb på torsdagen och jobbade mina timmar och efter jobbet stack jag ner till försäkringskassan där jag stannade i en hel evighet. Efter jag fått hjälp på försäkringskassan skulle jag vidare till socialen och in resterande papper. Väl inne på socialen saknades personalen i receptionen, jag hade kommit lagom tillderas kafferast så där fick jag vänta ytterligare.Vid detta tillfälle hade jag blivit rejält hungrig, vilket jag varit en bra stund så jag bärjade tappa tålamodet.Personalen kom tillbaka och jag lämnade in mina papper och begav mig hemåt. Träningen blev inställd denna dag också pga kören på kvällen och jag hade räknat ut att måltiderna inte skulle parera med träningen.
Fredagen blev iallafall en powerwalk på morgonen och sedan städade jag. På kvällen var det releaseparty med kören, dvs vi tittade på filmen av sångshowen och efteråt var det lite utgång, en trevlig kväll. På lördag tog mig igenom en yogalektion och sedan träffade jag min vän F från kören.
Igår blev det ingen träningen heller så förra veckan blev inte mycket träning. Därför ska jag ge mig ut snart på en joggingrunda som följs av styrketräning för hela kroppen.
Denna vecka är det skärpning med träning. Fast jag mår lite si o så och mitivationen är inte på topp men det är underbart väder så det hjälper.

Nej nu ska jag avsluta här ............och ge mig ut.

So long!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon..Allt bra med dig?...Fick du mitt sms förra veckan för tackning för det söta kortet...Ha en skön tisdag.kram

2009-04-28 @ 09:30:52
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0