Träningsbloggar

Har suttit och läst en massa träningsbloggar, det är nästan de enda bloggar jag läser beroende på vilket humör jag är på.  Det kan vara skönt att ta en paus från träning också.

Denna vecka har jag verkligen ätit en massa onyttigheter men jag har också tränat. Fast det är ju påsk och då är det godis som gäller. Har läst att påsk slår godisiintaget bland svenskar. Alla överdriver sina godispåsar då, fyller ett halvt kilo men det kan bero på att det är så billigt och då passar man på. Men jag har upptäckt att det kan bli för mycket av socker och det är ju skönt, det bevisar att jag inte fått beroende iaf.
Efter påsk är det hårda tag som gäller om jag vill få fram musklerna. Då blir det strikta mål, tallriksmodellen. en portion varje måltid och godis BARA på helger.


veckans träningsiintag:

måndag: jogging + styrke(underkroppen)
tisdag: vila
onsdag: yoga 74 min
torsdag: powerwalk 70 min + styrke (  överkroppen)
fredag: yoga 74 min
lördag: jogging medel/interwall   45 min









GlAD PÅSK!!!!

Nu- Babben & Co:D

Kommentarer
Postat av: Malin

Påsken är ju faktiskt godisets högtid! Klart man får njuta lite extra då! :) Kul att du hittade till min blogg! Kommer du tillbaka? ;)

2009-04-13 @ 16:47:33
URL: http://malinhalsofreaket.devote.se
Postat av: Sophia

Hej vännen!Hoppas du hade en bra påsk! Själv har jag legat sjuk, är lite bättre nu men inte helt. Kram

2009-04-13 @ 21:16:08
Postat av: mindy

Godmorgon gumman.Allt bra med dig denna tisdag morgon? Haft en skön påsk helg? kram

2009-04-14 @ 10:24:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll..Hoppas att allt är bra med dig denna fredag kväll som det är med mig...

Det blev en stor shopping igår när vi var i Ullared...för i morgon är det släkt fest för vi fyller år i veckan som kommer...Så det blev mycket bättre pris på vissa saker när vi ändå var där..Ha en skön kväll.kram kram

2009-04-17 @ 17:39:27
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mikaela

älska träningsbloggar :D

2009-12-27 @ 15:00:20
URL: http://mikkatude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0