Ingen rubrik......

Kan inte komma på någon rubrik.

Snart är introduktionsveckan på jobbet över och jag ska börja använda mobiltekniken och cykla (äntligen!)  och det ser jag framemot. Det känns mer jag att cykla än sitta och svettas i en varm bil och dessutom rätta sig efter någon annans jobbuppgifter.

Direkt efter att jag varit på apoteket igår och beklagat mig för apotekaren om att jag gått upp fem kilo pga medicin så går jag raka vägen in på city gross och köper mig en stor hägensdazs glass haha......Varför klagar jag när jag gör raka motsatsen?
Nåja, jag köpte vindruvor och hallon med. Ska banne mig köpa nya vindruvor imorgon för det var svingott att frysa in vindruvor, har ni prövat det? Det smakar lite som piggelin saftis.....mums:)  Så vindruvor MÅSTE jag ha imorgon!:D

Dagen har annars varit bra, jag har varit lite mer fokuserad idag och försökt strunta i min vikt. Jag vet ju att jag är snygg ändå, det är inte så att jag vill gå ner i vikt men jag vill bli fastare:) Jag bestämde mig redan igårkväll att idag skulle banne mig den där motionen bli av. Och det blev det, det blev en powerwalk...eller en jävligt snabb promenad ....eller vad säger du Tobbe? haha  En promenad på en timme och det kändes gott i kroppen efteråt. Imorgon ska jag orka mig ut på en joggingrunda:)

Nu orkar jag inte skriva mer...så trött behöver vila

tjingalong kalsong!

Kommentarer
Postat av: tobbe

asg det finns ingen som går så jävla snabbt som dig hahaha! Tack förresten för att du fick mig att göra bort mig på City Gross :P

2009-07-17 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0