träning innan frukost?


Detta skrev jag kvart över tolv eller nåt.......det är bara min dumma dator som inte uppdaterat ännu.


-Inte för mig. Först var jag tvungen att trampa iväg och handla ny sand till misarna eller till misen Molle för det är han som klagar på euroshoppersanden. När jag kom hem, gjorde jag rent deras låda och sedan la i den nya sanden. Har hunnit prata i telefon också och så var jag tvungen att äta frukost (ingen stadig frukost dock eftersom jag har tanken att träna innan lunch) . Nu sitter jag här och skriver i min blogg och har fortfarande inte kommit iväg på min sk powerwalk som egentligen ska ske innan frukost men eftersom jag ska styrketräna idag så var jag tvungen att äta lite. Man ska alltid äta före och efter styrketräning,däremot kan man träna cardio på tom mage OM det inte hinner gå för lång tid från det att man stiger upp ur sängen tills det att man äter frukost.

Men nu.....ska jag ta på mig träningskläderna och ge mig ut på en ...HELST en timmes powerwalk och därefter styrke!

Må gott!

uppdatering:

Jag blir snart kokt på denna katt!!!! Vad är problemet med honom????? Jag har ju för ****** köpt ny sand, får kanske ringa till vetrinären eller så.
Det blev ingen timmes promenad.......bara nästan men det får duga. Det blev iallafall lite styrketräning för armarna och magträning som alltid. Jag käkar middag nu och sedan ska jag förmodligen ta ett varmt bad, nu regnar det igen.





Kommentarer
Postat av: tina

Du är utmanad i min blogg :) Duktig du är som tränar och äter nyttigt! Kram

2009-03-11 @ 10:19:56
URL: http://tinis.wordpress.com
Postat av: sara

God morgon :)

2009-03-11 @ 10:22:47
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon :)

2009-03-11 @ 10:22:47
URL: http://tarnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0