Blev ingen morgoncardio

Det blev inte som jag tänkt morgonen. Det var tänkt att jag skulle stiga upp klockan sju och ge mig ut och traska vid åtta men så blev inte fallet tack vare min kära (läs störiga jobbiga) katt! Han startade att gala klockan sex på morgonen så jag vart för trött att gå upp klockan sju och slumrade vidare. Gick upp tio i nio istället , ringde till mamsen och pratade med henne i en timme sedan åt jag frukost så nu sitter jag här med min kopp kaffe och ska smälta frukosten lite , sedan ska jag ge mig ut i detta gråa novmberväder och traska.


Dagens planering:

Powerwalk
lunch
handla
träna styrke
middag
söka jobb
tvätta


Nu ska jag som sagt dricka upp kaffet och sedan ge mig ut på promenix!


see ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0