Hur ska det gå?


Idag tänkte jag inviga mina nya joggingskor och jag är lite smånervös eftersom jag inte sprungit på hur länge som helst och sist jag sprang gick det inte alls bra. Det körde tom förbi en van där en kille stack ut huvudet o skrek -"spring lite fortare!"  Men nu skiter jag i vad andra tycker och tänker, jag gör detta för MIN skull och ingen annans! Det är bra att bara komma ut och springa, det är mycket duktigt att jag springer huvudtaget. Nu i början lär det nog gå tungt men efter ett tag ger det väl med sig. Tyvärr så har jag inga löparbrallor som hade varit det ultimata för springturen så jag får köra med mitt skidunderställ och hoppas det funkar lika bra!

Nej nu ska jag ta på mig glasögonen, käka lite lätt frukost och dricka the och sedan bär det av!:)

 

Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0