What???

Välkommen till ännu en dag i denna rosa månad. Nu när jag loggade in på blogg.se fick jag syn att Stephen Gately från Boyzone är död(!) Det känns som massa unga människor dör från höger och vänster, så tragiskt! Det var ju inte detta som mitt inlägg skulle handla om men vart tvungen att kommentera denna tragiska nyhet.


Det är en ny dag, måndag och helgens vila och gottor är förbi. Sov för länge idag, till halv tio usch får inte hända igen, imorgon ska jag ställa klockan på 07.00 så min promenad blir klockan 08.00.
Nåja, det blev en powerwalk på 90 minuter iallafall.



Förra veckans träning:


Måndag: powerwalk 60 min
Tisdag: powerwalk 60 min (minns ej i början av veckan)
Onsdag: Powerwalk 60 min   jogging 20 min plus styrke
Torsdag:jogging (snigel) 50 min plus mage och rygg styrke 
Fredag: powerwalk 90 minuter 

Som ni ser är det mycket powerwalks, har lagt till mycket och nu kommer jag bara hålla mig till powerwalks. Det är lika effektivt som en joggingtur läste jag. Och nog kan det vara så!
Jag känner redan att det börjar hända saker:)


Nej om man skull ta o kika runt lite på lediga jobb:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0